Om mig

 
Jag är en kreativ person som tycker om att gå emot normen. Klär mig helst i bekväma löst sittande Second Hand fynd och använder inte make up. Håret har fått uppleva en rad olika frisyrer men jag trivs bäst när det är blont och solblekt, halvlångt och lite smårufsigt. Tycker fräknar och tatueringar är de finaste accessoarerna som finns.
 
När jag var liten visste jag att jag skulle bli uppfinnare eller fotograf. Idag pluggar jag produktutveckling och driver förhoppningsvis snart eget fotoföretag vid sidan om studierna.
 
Jag trivs med min kropp och mitt utseende och skulle inte vilja vara någon annan. Jag är snäll och omtänksam, bryr mig genuint om andra människor. Jag har en konstnärlig blick och är musikalisk vilket gör att jag kan beröra med det jag skapar, något jag älskar att göra. Jag har en inre glöd och driv som gör att jag sällan ger upp när jag väl bestämt mig för något. Jag vet att den kommer ta mig dit jag vill i livet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0